ELO professional elektronikus dokumentumkezelő rendszer

Az információ mennyisége hatványozódik és a dokumentumok tömegével szükséges eredményesen megküzdeni.

ELO DMS

Az iratok, dokumentumok elektronikus feldolgozása, tárolása, keresése  hatékonyan.
Bővebben >

Minőségirányítást támogató rendszer - ELO MIR

Egyszerű, automatizált munkafolyamatok, dokumentumkezelés, a minőségügyi kézikönyvnek megfelelően.
Bővebben >

ELO DMS

Az iratok, dokumentumok elektronikus feldolgozása, tárolása, keresése hatékonyan.

dokumentumkezelés

Korunk meghatározó jelensége az információ mennyiségének hatványozódása. A közszféra és a versenyszféra óriási mennyiségű  dokumentum tömeggel küzd meg szervezeti, üzleti folyamataik működtetése során. A dokumentumok tárolása, nyomonkövetése, visszakeresése, munkafolyamatokban való részvétele, meghatározott jogosultságok szerinti hozzáférhetősége kritikus szerepet játszanak egy szervezet versenyképessége szempontjából. Az egyik nemzetközi felmérés szerint az ügyintézők munkaidejük 16%-át veszi igénybe a különböző dokumentumok kezelése, kikeresése, tárolása, továbbítása.

A fenti nehézségek leküzdése érdekében elkerülhetetlenné vált az iratok, dokumentumok elektronikus feldolgozása, tárolása. Ebben nyújt szakszerű segítséget az ELOprofessional dokumentumkezelő rendszer.

Az ELOprofessional rendszer moduláris felépítésű dokumentumkezelő rendszer, amely kiválóan alkalmas összetett vállalati folyamatok dokumentumainak a kezelésére. Az ELOprofessional kényelmesen használható, rugalmasan testre szabható, a rendszerben minden beiktatott, eltárolt dokumentum előre meghatározott struktúrában helyezkedik el és válik hozzáférhetővé a felhasználó számára a finomhangolású jogosultsági rendszer szerint, amely lehetővé teszi a szervezeti egységek szerinti, illetve a funkció, szervezeti beosztás szerinti dokumentum hozzáférést.

Az ELOprofessional dokumentumkezelő rendszer felhasználóbarát, jól testre szabható funkciókkal rendelkezik. A munkaterületre kerülnek azok a dokumentumok, amelyekkel feladatokat kell elvégezni, amelyeket be kell iktatni, vagy amelyeket továbbítani szükséges, a dokumentumokhoz hozzárendelhetők kulcsszavak és más a dokumentumokat azonosító törzsadatok.

Kiváló keresőfelülettel rendelkezik, többféle keresési módot is lehetővé téve. A Fulltext modullal kiegészítve lehetőség van az elektronikus dokumentumok tartalmában való keresésre is, ami nagyságrendekkel javítja a releváns iratok megtalálásának a valószínűségét. Az OCR technológia, az optikai karakterfelismerés lehetővé teszi nem csak szöveges tartalmakban, de egyéb, például PDF kiterjesztésű állományokban való keresést. A keresőmotor folyamatos fejlesztése lehetővé teszi, hogy ma már Google-szerű keresést valósítsunk meg a saját rendszerünkben.

 

 

MINŐSÉGIRÁNYÍTÁST TÁMOGATÓ RENDSZER ELO MIR

Egyszerű, automatizált munkafolyamatok, dokumentumkezelés, a minőségügyi kézikönyvnek megfelelően.

AUTOMATIZÁLT MINŐSÉGIRÁNYÍTÁS

A HRK Consulting által kialakított ELOprofessional alapú MIR (minőségirányítást támogató rendszer) egyszerűsíti, automatizálja a különböző ISO dokumentumok kezelését, munkafolyamatok végrehajtását. A működési megbízhatóság és a hatékonyság növelése keretében segít kiküszöbölni a helytelen  gyakorlatokat. Többek közt a rendszerekben a két audit közti időszakban nem vagy alig történik valami – nem jut rá idő –, így az auditot megelőzően a felgyülemlett feladatok elvégzése szinte megoldhatatlan feladat elé állítja a vezetőket, munkatársakat.

elvek

Minőségügyi kézikönyv lefedése 

Folyamatok azonosítása és feldolgozása 

Egységesítés és elektronizálás 

Támogatható folyamatok

Eljárás utasítások kezelése 

Mérőeszközök nyilvántartása 

Stratégiák folyamatai 

Képzések nyilvántartása 

Benchmarking 

Vezetői áttekintő értekezletek kezelése

Felülvizsgálatok támogatása

funkciók

Éves ISO folyamat követése, támogatása 

Éves audit támogatása 

ISO és más releváns dokumentumok egységes kezelése 

Vezetői döntéstámogatás 

Határidők és feladatok kezelése 

Nyomonkövetés, lekérdezés, statisztikák 

 előnyök

Egyedülálló, specifikus, testreszabható rendszer 

Átlátható, egyszerűbben kezelhető minőségügyi folyamatok 

MS Office integráltság, e-mail kezelés 

Több formátum kezelése 

 jogügyletkezelés:

A jogügyleti dokumentumok, szerződések kulcsadatokkal ellátott nyilvántartása

A szerződések jóváhagyásának workflow támogatása 

Üvegzseb szerinti nyilvántartás 

Teljes szerződés dokumentáció kompakt kezelése  

Szerződés dokumentumok elektronikus aláírása 

Testületi és bizottsági anyagok kezelése

Testületi ülések és meghívók nyilvántartása 

Előterjesztések nyilvántartása 

Előterjesztések jóváhagyásának workflow támogatása 

Határozatok és rendeletek kezelése 

Ülések anyagainak jogosultság szerinti hozzáférés biztosítása